fredag 28 september 2012

Au Quartier Latin

Alltså ja, antagligen skitdumt att lägga ut min sista hundring på två speglar men när jag gick in på Katthemmet (för att köpa något helt annat, och mycket billigare, jag lovar (vi behöver inte prata om den lilla fina vågen med vågskålar som jag också köpte SSSSCH)) och fick se dessa två damer så kunde jag ju inte gå ut därifrån och leva ett liv utan dem.




Så himla fina, art nouveau-iga och fantastiska. Har ingen aning om vart de kommer ifrån eller så men herrejisses vad fina de är. Bilden gör dem ingen rättvisa!! Om ni bara visste! Aaah!!
/brb fangirling/

3 kommentarer:

  1. Känner igen dem, tror jag har haft/sett en sån med ett grönt tema.. undrar vart den tog vägen?
    Vart ska du ha dem då? Bredvid varandra eller kanske i olika rum? :)
    Ha det!

    SvaraRadera
  2. Tycker om de där så mycket. Så perfekt ju.

    SvaraRadera