torsdag 15 mars 2012

Saker jag är skeptisk till

  • Alla troll och haters och dumskallar på Ta håret tillbaka!-eventet
  • Min förkylning som sabbar för mig genom att göra så jag är sjuk när jag vill göra fantastiska grejer
  • Patriarkatet
  • Min patetiska ursäkt till projektarbetesrapport
  • Att det finns så få tillfällen där det känns naturligt att ha på sig lösmustasch
  • Att den här listan egentligen skapades bara för att kunna nämna nästa punkt;
  • Att vi har ett The Simpsons-bröd hemma

Alltså jag fattar inte? Det är ett vanligt bröd? Med Homer Simpson på? Va? Varför? Vad gör han där? Vad vill han mig? Varför ser han så läskig ut? VARFÖR?!



2 kommentarer:

  1. Hahahhaaha jag kan inte sluta skratta, alltså på fullaste allvar så himla roligt. Att det dessutom är ett fullkornsbröd(?), ahahah. Gud vad jag inte hade litat på det brödet en enda sekund. Haha. Homer. På ett bröd. (OCH NI HAR DET HEMMA HOS ER!!!)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså jag är så himla skeptisk! Det värsta är att det är ganska gott man typ bara vaaaaa? Nej usch.

      Radera