tisdag 31 juli 2012

harduingetmankandansatill?


  • har ont i ca hela kroppen efter emmaboda pga sova i tält och moshat som om det inte fanns någon morgondag.
  • har sett bob hund live igen och blivit nykär igen och citerar nu hela tiden låttexter. (men hur kan man låta bli att säga "jag har varit dum mot mig själv" när någon säger "nu har jag gjort det igen"?)
  • har bott i bästa campet med manshatande kukspanare och ätit så många knäckemackor med mjukost att det har tappat sin charm.
  • har inga bilder att visa eftersom jag bara tog med mig en engångskamera. återkommer, förhoppningsvis.
  • har också inte heller någon vettig sömnrytm, som synes på tidsstämpeln. god natt.
  • 1 kommentar:

    1. sv: Jaaaaa! det var jag och min linn som jag gjorde tygkassarna tillsammans med!! haha. ja det var en superfin festival!
      åh, är det du som beställt dem?! jag blir så himlans glad! iiihh

      SvaraRadera